Thursday, March 4, 2010

story of my kids

Sambil post belog ini pada malam yang indah ini aku tersengih dan tersenyum. Freaky andwacky. Hari ini adalah beautiful day for me and Yanna, righto yanna darla? Hari ini merupakan PESKO MMP or else Pesta Kokurikulum MMP. As a senior, wah bajet mandatku besar pergilah tengok adik- adik ni. My intention at first memang satu je sebenarnya nak tengok my kids bertanding hari ini. You guys mesti wonder my kids tu sape kan? My kids tu aku gelarkan untuk skuad kawad PBSM yang kuh sayang dan chenta sebab mereka telah menyambung cita- cita dan azam kami, skuad tahun lepas. Memang i do love the skuad very much. Sebab they are one of my passion. And kawad is being part of my life as Maahadian, kiteorang practice sampai muka tak nampak rupa kalah belakang periuk dan kuali.Dan this is the last apa orang kata support la kot lebih kurang untuk kids sebab aku tak pergi tengok dorang buat latihan semua,I have something to do.



Memang aku rasa bersalah dan kesian sangat dekat kids, sebab dorang cam tak kukuh tak de ramai senior support. Tapi aku selalu follow kids melalui Zaty, president of PBSM. Still wishing we can do better and get the better place for the sake of what we have done to get what we want. Dan sedih jugak sebab i can't give my last words toward kids sebab sampai lewat. Sampai je dekat school compound, tengok padang, kids dah masuk and being the first yang masuk padang. Kesian dorang, kan? Aku tahu dorang dah memang work out very hard untuk lakukan some changes kepada skuad, I really appreciates that and thanks kids.




Lepas tu, aku terus je duduk dekat dengan kids tengok sesape yang ada terasa nak pitam ke apa. Kalau masa aku dulu, tahun lepas- lepas sangat pantang kalau ada ahli skuad yang pitam sebab humiliated la kan kiteorang Persatuan Bulan Sabit Merah then ade yang cumbu tanah. Malukan? Alhamdulillah macam biasa tak de yang pitam. COngrats kids! Lepas tu nak keluar padang aku follow kids sampai ke dataran Thobur. See how much i love u kids.



Sebelum to meet our new leader nama dia Aesah. Aesah dah buat yang terbaik untuk skuad. Suara dah gempa satu padang dah bagi arahan, dah tak payah malu dengan Kak Tyrah kata jakun ke apa sebab suara kau slow. Aesah is a better leader than me. Sokey lah Aesah kan? Even we still at the same place, i love to see the kids smile and laughing, trying to hide the tears right? Sokay kids, im here with you. I know how worst it feel. I know how hard to deceive. Sokaylah kids, destiny empower everything. The most important things is kids u guys enjoy yourself, boleh go on dengan each other walaupun background berbeza. Itu sangat sweet bila Aesah kata takbir kita sambut dengan Allahuakbar. Kita hentak kaki try to rock the field, we have our sweet and bitter moments together. And my camera is fully loaded dengan gambar kids sahaja. Hambar kan? Here is video kids rock the world. Click the button play yah.












Aesah mengadu kata suara perit dan serak. Biasalah tu kalau suara tak serak tak payah jadi leader. Haha. Here some pics more, the kids.









And i got two cute cupcakes from Afifah Ubaidillah dan Qubbul Ain,my scandals. Haha. Biasala sekolah girls only kan?After that having a great lunch dengan Yanna dekat pizza hut, berlaku sesi meluah perasaan yang ,mendalam dan hari ni serius dan nasib baik aku tak cumbu tanah yang gebu dan mungil sebab letih sangat dengan cuaca yang extremely hot dan aku letih sebab malam tadi tak tido. Spend the whole night habiskan Ked's story.










SoSaying: Teringat masa aku tengok kids dekat padang and thobur. One of kids bila aku tengok dia terus je tegakkan badan,bahahahaha. Kids kids,,im not your leader anymore lah! Kerek sangat takut dengan aku lagi tuh.



2 mereka kata:

Toneless Tune said...

piza uh sedap

little lady~ said...

hahaha..ambk ah kalo nak