Saturday, May 15, 2010

cebisan kata yang lahir dari hati










Diperhentian itu ramai yang menegur
ada yangku jawab dan ada yang tidak
aku bukan menunggu sesiapa
kekasih juga bukan
cuma menunggu Tuhan
memberikan jawapan kepada setiapa persoalan.



~Annisa Sofea~










Aku bukan incognito yang lari daripada realiti

sekurang aku tidak keliru dengan status aku, sekurangnya
kepercayaanku masih lagi berpaksi
pada yang Hak dan Hakiki
masih dapat membezakan bunga dan tahi. Sekurangnya.










Satu bayangan yang setulusnya dirindui mungkin saja tertimbus dek hadirnya terlalu banyak bayangan yang menyapa mata. Lantas tercari juga aku siapakah sebenarnya yang pasti?



SoSaying: Bila akal dan hati berperang dan bergolak hebat. Inilah hasilnya. Sekian.



http://www.formspring.me/tyrahanim

~sekadar mengikuti perkembangan dunia di hujung jari..






4 mereka kata:

Unknown said...

anisa tu penulis novel an?

little lady~ said...

eheh...mane de..annisa sofea tu nama samaran saya la...hehe;)

Puan Loyar Berkaki Lebar\ said...

salam..teruskan berjuang, jgn putus asa....ana menanti anti di sana...

tlg jaga2kan diri anan juga ya...
uhibbuki fillah...

little lady~ said...

uhibbuki fillah aidhon sohibati;)