Monday, March 16, 2009

PESKO MMP 2009

Bertarikh 12 Mac 2009 skola ku mmp mengadakan pesko 2009.. Pesko atau nama lain pesta kokurikulum yang gilang gemilang memang acara tahunan sekolah…tahun ni macam biasa aku menyertai perbarisan atau kawad kaki PBSM..xkesahlah yang 2…PESKO terakhir aku dan batch 2009,yelah tahun last kiteorang kat cni kan…he9J

Aku ade gak snap gambar tapi xberapa banyak sbb bateri camera yang x berapa nak ada…

So ini je la yang ada…ni pun banyak aku cilok dari kawan2…kih8…tahun ni aku memang x bergambar sangat cuz malaslah..muka aku gelap sangat,latihan kawad tiap2 hari kan


kadet bomba 2009


briged bakti 2009


Skuad kawad kaki Persatuan Bulan Sabit Merah 2009…sayang korang!

Sayang korang smue..indahnye saat itu..tak dapat dibayang dan digambarkan dgn kata2…

Itulah antara gambar2 mase hari sukan… ada lagi,

Tapi xkan aku nak upload smue…

He8…

Ok tutup kisah pasal hari sukan…

Aku ade banyak ag bnde nak post hari ini..

Excited sangat nak post blog…yea yea…

Skang memang xbleh nak on9,

On9 kejap je umi marah

Asal bukak laptop je umi marah…

Sedeyh betol….

Tapi ye la kan..aku kan nak spm.,mm patut pom aku kene marah sbb slalu on9



0 mereka kata: