Sunday, December 28, 2008

Love




Sakit apabila cinta tak pernah dihargai..Sakit apabila org yg kita sayangi dan cintai tidak mpunyai perasaan spt kita… Namun apakan daya sakit hanya mampu dirasai seorang,,Tidak dapat dikongsi walaupun sedikit,,
Aku tidak minta sedikit pun untuk jatuh cinta pada dia,aku pun tidak mengerti perasaanku sndiri..Ntahlah aku rasa aku ni terlalu mudah jatuh cinta.. satu nama yang sungguh indah seindah parasnya,budinya dan kelakuannya..

Ya Tuhan aku sakit menanggung cinta dan rindu kepada dia yang bukan untukku..Aku lemah terlalu mudah menyerah pada kata hati yang ingin memiliki,dicintai,disayangi dan dirindui..
Ampunkan aku Tuhanku,,aku tak mampu…
Berikan aku kekuatan untuk aku terus berdiri dan menongkah arus yang akan menghanyutkan aku ke dasar yang aku tidak ingin berada didalmnnya..Dasar yang didalamnya penuh kekalutan,,ketakutan dan kerisauan..Dasar yang aku sendiri tidak tahu dimana tapak dan tiangnya yang aku bisa naungi..

Aku ingin sekali melihat dia disisiku,tersenyum disampingku, ketawa,menangis dan segalanya disisiku agar dia bisa tangannya berada dalam genggamanku kala dia memerlukan kekuatan,agar bisa juga aku meredakan tangisannya dibahuku.. Inginku usap dan belai wajahnya agar semua kedukaan yang cuba bertapak dihatiya bisa kuhambat dan kuhalau supaya duka itu tidak membakar sebuah kuntuman senyuman diwajahnya yang selalu kuangankan..

Aku juga ingin dia disisiku saat aku memerlukan seorang insan yang mampu buat aku ketawa disaat jiwaku gundah diselaputi duka.. Aku tidak ingin banyak.. aku cuma ingin dicintai dan mencintai…disayangi dan menyanyangi..Salahkah aku seeorang hambamu yang kerdil inginkan cinta hambaMu ya Tuhan???

Tapi aku harus akur dan menerima seadanya bahawa dia bukan untuk aku dan aku bukan untuknya juga..Hatinya sudah sedia dimiliki oleh seorang gadis dan gadis itu bukan aku..Aku harus menghadapi hari ynag kelabu tanpa cinta dan kasih dari seorang lelaki yang selalu kudambakan kehadirannya,,
Aku harus redha hari suram dan cerahku bukan untukku lalui bersama dia yangku cintai..Kusebutkan sekali lagi namanya ,,
Sayang jika kau dapat selami dan rasai hatiku yang terlalu ingin figuramu bertemanku selalu…Sayang mampukah aku bernafas melihat dirimu dipangkuan dirinya yang memiliki hati mu??Mampukah aku??
Lagumu ini aku tujukan buat dirimu biarpun engkau tidak membaca kalamku ini tidak merasai apa yang aku lalui,..Tetap inginku tujukan khas lagu ini buat dirimu..
Walau dimana dirimu aku tetap akan mengiringimu dengan doa dan restuku agar kau bahagia selalu kerana kau kucintai selalu..



BREATHE EASY

Cruel to the eyes
I see the way she makes you smile
Cruel to the eyes
Watching her hold what use to be mine
Why did I lie?
Why did I walked away to find
Oh why…Oh why…

Oh, I can’t breathe easy
Cant sleep at night
Till you’re by my side
Oh I can’t breathe easy
I can’t dream yet another dream
Without you lying next to me
There’s no air

Curse me inside
In every word that cause you to cry
Curse me inside
I won’t forget no I won’t baby I
Don’t know why
I less the one who’s looking to find
Oh why…
Oh why…

Out of my mind
Nothing makes sense anymore
I want you back in my life
That’s why im breathing for

0 mereka kata: